Još 10 alkometara za Upravu saobraćajne policije u kampanji Apatinske pivare „Kad pijem ne vozim“

15.08.2019.

U okviru celogodišnje kampanje „Kad pijem ne vozim“, Apatinska pivara je 15. avgusta, sada već tradicionalno, Upravi saobraćajne policije donirala 10 alkometara najsavremenije generacije sa integrisanim GPS modulom, koje je direktorka marketinga Apatinske pivare, Olivera Nikodijević, uoči otvaranja ovogodišnjeg Beer festa, uručila zameniku načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije, Bobanu Milinkoviću.

Već tokom prve večeri Beer Festa pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova Uprave saobraćajne policije kontrolisali su nivo alkohola u krvi vozačima na punktu na Novom Beogradu i u prvih pola sata otkrili jednog vozača koji je upravljao pod dejstvom alkohola. Akcija pojačane kontrole trajaće do kraja letnje festivalske sezone, pa je to ujedno apel Apatinske pivare i Uprave saobraćajne policije svima da budu umereni u konzumiranju i misle na bezbedan povratak kućama.

„Efikasne kontrole alkoholisanosti vozača koju sprovodi saobraćajna policija i preventivne akcije koje se organizuju s ciljem podizanja svesti o štetnim posledicama upravljanja vozilom pod dejstvom alkohola doprineli su da se, iz godine u godinu, broj saobraćajnih nezgoda u kojima učestvuju vozači pod dejstvom alkohola postepeno smanjuje. U ukupnom broju saobraćajnih nezgoda, ovaj pokazatelj je sa 11,9 u 2015-oj, pao na 10,3% u 2018. godini, dok je kod saobraćajnih nezgoda sa nastradalim licima u istom periodu smanjen sa 15,4 na 13,4%. Kampanja ‘Kad pijem ne vozim’ je u prethodnih 13 godina dala značajan doprinos ostvarenju ovih rezultata“, izjavio je zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije MUP-a Republike Srbije, Boban Milinković.

„Kampanja ‘Kad pijem ne vozim’ je verovatno aktivnost s najdužom tradicijom u Srbiji kada se govori o odgovornoj konzumacija alkohola. Sprovodi je MUP Republike Srbije u saradnji s Apatinskom pivarom i podrazumeva dva aspekta: jedan je kontrola alkoholisanosti vozača od stane saobraćajne policije, a drugi su preventivne aktivnosti koje sprovodi Apatinska pivara, pokušavajući da utiče na svest građana da poštuju propise o bezbednosti saobraćaja, naročito u pogledu upravljanju vozilom pod dejstvom alkohola“, dodao je gospodin Milinković. „Kampanja je proteklih godina dala zaista dobre rezultate: podaci za samo poslednje četiri godine ukazuju da se broj saobraćajnih nezgoda s nastradalim licima u kojima učestvuju vozači pod dejstvom alkohola smanjio za oko dva odsto, što nije malo jer to je na godišnjem recimo manje 200 do 300 saobraćajnih nezgoda s nastradalim licima u kojima učestvuju vozači pod dejstvom alkohola. Tokom Beer Festa i sličnih manifestacija svakako ima više otkrivenih prekršaja povezanih s alkoholisanošću vozača, pa je upravo zbog toga pozicionirano više naših patrola. Svaki vozač pod dejstvom alkohola koga tokom ove ali i svake druge uobičajene kontrole isključimo iz saobraćaja je jedan vozač manje koji ugrožava ostale na putu, što je od neprocenjive važnosti za bezbednost svih učesnika u saobraćaju“, rekao je gospodin Milinković.

„Tradicionalnom dodelom alkometara i konstantnom edukacijom u saradnji sa Upravom saobraćajne policije već godinama radimo na prevenciji. Takođe, raznim aktivnostima na manifestacijama širom Srbije koje podržavamo primetno je da su građani počeli da posvećuju više pažnje i da postaju svesniji posledica vožnje pod uticajem alkohola zbog čega se i ponašaju odgovornije. Verujemo da su sve aktivnosti koje sprovodimo kroz kampanju ‘Kad pijem ne vozim’ sigurno doprinele odgovornijoj konzumaciji što nas motiviše da budemo istrajni u želji da vožnju pod dejstvom alkohola udruženo svedemo na najniži mogući nivo i približimo se najboljim svetskim standardima“, izjavila je direktorka marketinga Apatinske pivare, Olivera Nikodijević.

Apatinska pivara već 13 godina putem kampanje „Kad pijem ne vozim“ poziva građane da ne sedaju za volan ukoliko su popili već da prošetaju, koriste autobus, pozovu prijatelja ili taksi. Do sada je pivara donirala 125 najsavremenijih alkometara Upravi saobraćajne policije nastojeći da se udruženim snagama edukuje javnost o važnosti odgovorne konzumacije i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola.

Ove godine kroz kampanju “Kad pijem ne vozim” Apatinska pivara je na zanimljiv način približila mladim vozačima mogućnosti alternativnog prevoza nakon provoda.

Izvori: Apatinska pivara/Represent Communications, EXIMPRESS