Dve nedelje pre svetske premijere, nova opel Astra je pretpremijerno prikazana srpskoj javnosti. Jedanaestu generaciju ovog popularnog modela, domaći novinari mogli su da vide na sedmom spratu beogradskog hotela Square Nine, što je takođe svojevrstan poduhvat imajući u vidu da je automobil podignut specijalnim kranom.
Nova Astra je zasnovana na potpuno novoj, lakoj arhitekturi, pogonjena je najnovijom generacijom motora, obezbeđuje krajnje modernu konektivnost i Opel OnStar servisnu asistenciju. Ona nastavlja Opelovu tradiciju uvođenja naprednih komponenti u nižu srednju klasu, koje su prethodno bile dostupne isključivo u višim segmentima automobila. Kada govorimo o motorima, svi benzinski i dizel imaju zapreminu od 1.0 do 1.6 litara, snage od 70kW (95KS) do 147 kW (200 KS). Dostupna su tri menjača, petostepeni i šestostepeni manuelni, automatizovana Easytronic 3.0 menjačka kutija i šestostepeni automatik koji će biti dostupan u kombinaciji sa 1,4-litarskim turbo benzincem (110 kW/150 KS) i 1,6-litarskim CDTI (100 kW/136 KS). Uprkos tome što je automobil manji od svog prethodnika, putnici će moći da uživaju u dodatnom prostoru u pojasu nogu i glave. Naime, sa ukupnom dužinom od 4,37 metara, nova Astra je gotovo 50 milimetara kraća od modela kojeg nasleđuje, dok je širina smanjena za pet milimetara na 1,81 metar (ne računajući spoljnje retrovizore). Visina je takođe smanjena i to za 2,5 centimetra – na oko 1,48 metara. Međuosovinsko rastojanje Astre jeste skraćeno za dva centimetra, ali je kabinski prostor povećan.
Ovaj model je u razdoblju 1991. do 2015. bio drugi najprodavaniji automobil u Evropi, što dovoljno govori o njegovoj popularnosti, a s pravom se očekuje i nastavak takvog trenda. Kada se u novembru ove godine pojavi Astra sa 1.4-litarskim aluminijumskim benzincem (74 kW/100 KS), biće dostupna po ulaznoj ceni od oko 14.000 evra.