Ozvaničen najviši kvalitet usluga u kompaniji Hit Auto

22.10.2015.
Denis Perinčić (levo) i Zoran Dragoj

Denis Perinčić (levo) i Zoran Dragoj

Na osnovu mišljenja privrednog društva za sertifikacije i nadzor menadžment sistema, Global Sert iz Beograda, Republička unija potrošača nedavno je donela odluku o izdavanju uverenja kojim se potvrđuje da je Hit Auto uspostavio i uspešno implementirao principe standarda SRPS ISO 10002:2007 u oblasti prodaje novih vozila, prodaje delova i opreme i servisa vozila. U pitanju je tek drugo ovakvo uverenje koje je Republička unija potrošača dodelila nekoj firmi u Srbiji. Ovom priznanju prethodio je složen proces dobijanja ISO standarda za upravljanje kvalitetom, standarda za upravljanje životnom sredinom i standarda bezbednosti i zaštite na radu. Inače, ISO standard 10002:2007 definiše postupanje po prigovorima korisnika u kraćem roku od zakonskog i garantuje najviši kvalitet usluga na tržištu, čime štiti prava korisnika usluga.

– Ovo je dokaz da se u kompaniji Hit Auto maksimalno poštuju klijenti i da je njihovo zadovoljstvo uvek na prvom mestu svakom zaposlenom, ali i da je orjentacija naše kompanije maksimalno usmerena ka društveno odgovornom poslovanju – rekao je Zoran Dragoj, direktor Hit Auta, prilikom preuzimanja sertifikata.