Premijernim pojavljivanjem i odvažnim izgledom, koncept Infiniti QX Sport Inspiration privukao je veliku pažnju svetske javnosti na međunarodnom salonu automobila u Pekingu (25. april – 4. maj). Ovaj koncept zapravo otkriva pravac koji će slediti japanska premijum marka u segmentu premijum SUV modela srednje veličine.
QX Sport Inspiration koncept predstavlja nastavak serije Infiniti prototipova koji su prethodili serijskim modelima – Q30 Concept, QX30 Concept i Q60 Concept. Predstavljen je kao vizija koja demonstrira način na koji bi Infiniti mogao da nastavi sa uspešnim pristupom u kreiranju novih modela, ovoga puta u domenu kompaktnih premijum SUV modela, koji predstavlja jedan od najvećih i najbrže rastućih segmenata na svetskom tržištu. Dugačak je oko 4,6, širok oko 1,9 i visok 1,65 metara, ima međuosovinski razmak od čak 2,8 metara i odstojanje od podloge 230 mm.
Na izgled koncepta QX Sport Inspiration snažno je uticala Infiniti dizajnerska filozofija pod sloganom Powerful Elegance, koja je već i poznata i priznata. Snažne, mišićave proporcije i skulpturalne linije predstavljaju njen temelj, a sada se, brojnim inovativnim detaljima, otišlo korak dalje.
Izuzetno koncipiran enterijer je prostran i sledi Infiniti pristup prepoznatljiv po kokpitu orijentisanim ka vozaču, koji istovremeno ne zapostavlja ni suvozača. Paleta boja daje posebnu notu u unutrašnjosti, kombinujući tamne i svetle tonove obogaćene nijansama mrko žute boje.
„QX Sport Inspiration otkriva namere marke Infiniti, iskazujući odvažnu dizajnersku filozofiju i demonstraciju naših mogućnosti u SUV segmentu srednje veličine“, izjavio je predsednik Infinitija, Roland Krueger.
Izvršni direktor dizajna u Infinitiju, Alfonso Albaisa, dodaje da „…QX Sport Inspiration izražava snagu i svoju svrhu kroz nešto što mi nazivamo ‘proporcionalna jasnoća’, sa elegancijom svojstvenom za marku Infiniti. Dizajn spoljašnjosti odražava umetnički senzibilitet i ima više tečnih i istančanih linija u poređenju sa tradicionalnim premijum SUV modelima“.
Infiniti se učvrstio na poziciji globalnog brenda, o čemu svedoči to što japanski proizvođač poseduje centre za dizajn, projektovanje i proizvodnju na tri kontinenta. Na dizajnu najnovijeg koncepta radila je čitava mreža koju čine studio centri u Velikoj Britaniji, Japanu, Kini i SAD.
Izvor: Grand Motors PR