Tokom devet proteklih meseci ove godine, uvoznici i prodavci novih automobila u Srbiji, isporučili su 19.539 primeraka, što je 23 odsto više nego u isto vreme lane. Uprkos činjenici da je najviše isporuka ostvario Fiat – 3,253 vozila, što je 696 više nego od januara do septembra 2015. godine, najveći napredak ostvario je Hyundai povećanjem prodaje za 1.197 automobila ili 509 posto više nego prošle godine.
Naravno, to je posledica lošije prodaje 2015. godine, ali je uspeh, ipak, vredan pomena. Solidno povećanje ostvario je i Renault (656 vozila više) sa povećanjem isporuka za 65,73 odsto, zatim Opel (438 više) sa 44,38 odsto, pa Volkswagen (231) sa 15,85 odsto i tako dalje. Najveći minus zabeležila je Kia koja je smanjila isporuke za 157 primerka, odnosno 22,43 odsto, potom, pomalo neočekivano, Škoda sa “manjkom” od 124 vozila (-4,47 odsto), pa Mazda sa 74 vozila manje (-18,09 odsto) i tako dalje.
Najtraženiji model u Srbiji i dalje je domaći Fiat 500L za koga se u prva tri kvartala ove godine odlučilo 1.297 kupaca. Sledi Škoda Octavia sa 856 prodatih primeraka, Renault Clio sa 699 (uračunat i Clio serviser), pa Škoda Rapid – 668, Opel Astra (sve verzije) 667, Dacia Sandero (sve verzije) 627, Škoda Fabia 563 i tako dalje.