Ovogodišnja Izložbeno-prodajna priredba DDOR BG CAR SHOW 07, koja okuplja uvoznike i distributere automobila i 14. Međunarodni sajam motocikala, delova i opreme MOTOPASSION, održaće se na Beogradskom sajmu od 19. do 25. marta 2020.
Cilj i ovogodišnje prestižne regionalne manifestacije je da predstavi aktuelne novitete, trendove, mogućnosti i perspektive automobilske i industrije motocikala, proizvođača prateće i servisne opreme i usluga. Tradicionalno, održava se neposredno po zatvaranju legendarnog Ženevskog salona automobila, odakle su do sada u Beograd stizali i neki od tamošnjih eksluziviteta.
Ovogodišnji DDOR BG Car Show biće održan u izazovnim tržišnim okolnostima koje su obeležile prethodnu godinu i koje za proizvođače, distributere, sajamske posetioce i potencijalne kupce mogu da budu zanimljiv orijentir: u 2019. godini u Srbiji su prodata 34.202 nova putnička i laka komercijalna nova vozila, oko 11 odsto više nego 2018. (30.731), a od toga najviše u aprilu, neposredno posle i “zaslugom” martovskog sajma automobila u Beogradu – čak 4.258.
Najviše putničkih vozila na srpskom tržištu lane je, kao i ranijih godina, prodala Škoda (5.345, bez vozila koja su kupili policija, vojska i drugi korisnici budžetskih sredstava ili neka javna preduzeća), a slede Fiat (2.666) i Renault (1.709). U značajnom segmentu lakih komercijalnih vozila prvorangirani je Fiat (2.792), slede Dacia (862) i Volkswagen (698). Uzgred, indikativno je da su u istom periodu prodata i 1.584 kamiona, oko 400 više nego 2018.
Tokom 2019. prodato je i 1.212 mopeda, 1.112 motocikala i 198 teških četvorocikala, tako da je 2019. godina završena sa ukupno 38.308 prodatih novih motornih vozila svih kategorija.
U saradnji sa Srpskom asocijacijom uvoznika vozila i delova i generalnim sponzorom, kompanijom DDOR iz Novog Sada, na Beogradskom sajmu se, tokom sedam dana, može očekivati reprezentativan broj auto i moto brendova, ali i onih u segmentu lakih privrednih vozila.
Sajamska ponuda automobila i motocikala ne bi bila potpuna bez obimnog segmenta terenskih vozila, kvadova, garažno-servisne opreme, rezervnih delova, proizvoda prateće industrije, tuning opreme, ali i finansijskih institucija, osiguravajućih društava, strukovnih organizacija, klubova, udruženja… Posetioci će moći da uživaju i u izboru za „miss sajma”, u pogodnostima “porodičnog dana”, izložbi i paradi oldtajmera, tuning i sportskih vozila, izložbama dizajnera vozila, kao i u brojnim drugim edukativnim i zabavnim sadržajima, takmičarskim aktivnostima, test vožnjama ili nagradnim igrama.
Prodavci, sami ili zajedno s bankama i lizing kompanijama, pripremaju primamljive cene i finansijske konstrukcije, kako bi za isti novac ponudili više – u servisnim olakšicama, uslovima kreditiranja, dodatnoj opremi, produženoj garanciji i drugim sličnim pogodnostima ili privilegijama za kupce.
Izlagački prostor za automobile će standardno biti hale 1 i 4, dok će premijum brendovi biti predstavljeni u hali 3. U halama 1A, 2A, 2B i 3A će, kao i do sada, biti prateća automobilska industrija, a Sajam motocikala će se održati u hali 2 nivo C.
Organizator najavljuje da će pojedinačna ulaznica koštati 400, grupna 300, ulaznica za đake i studente 200, ulaznica za „Family Day“ 700, a parking za automobile (po satu) 150 dinara.
Izvor: Beogradski sajam