Nova era: KTM ORANGE BLOOD, simbol zajedništva i strasti

06.03.2025.

KTM ulazi u novu eru: brend ostaje veran adrenalinu, vrhunskim performansama i moto zajednici, ali sada sa još transparentnijim pristupom. Krajem februara narandžasta svetla su obasjala Mattighofen, simbolično najavljujući novu kampanju – ORANGE BLOOD, posvećenu svima koji žive za ovaj brend.

KTM brend donosi promene, stavljajući fokus na jačanje veza sa moto-industrijom i svojom bazom vozača. Ključna inicijativa u ovoj transformaciji je ORANGE BLOOD digitalna platforma kroz koju će vozači, fanovi i dileri moći da se povežu, dele priče i direktno učestvuju u kreiranju budućnosti brenda. Najinspirativnije priče postaće deo globalne kampanje, a članovi zajednice moći će da organizuju vožnje, učestvuju u ekskluzivnim događajima i utiču na razvoj brenda kroz KTM Orange Board, koji okuplja ambasadore brenda, vozače i dilersku mrežu u saradnji sa top menadžmentom kompanije.

ORANGE BLOOD nije samo onlajn platforma – to je pokret koji će obuhvatiti i niz promotivnih aktivnosti poput sadržaja na društvenim mrežama i partnerstava sa medijima. Takođe, trebalo bi očekivati dodatne događaje i aktivnosti koje će proslaviti KTM-ove vrednosti i njegovu READY TO RACE filozofiju, koja nije samo slogan, već način života.

KTM i dalje dokazuje svoju dominaciju u svetu motociklizma: ove godine, tim je još jednom trijumfovao na Dakar reliju, pokazujući neverovatan trud i posvećenost. Uspeh u AMA Supercross seriji još jednom potvrđuje da KTM ne planira da uspori, dok se tim priprema za uzbudljive trke u MXGP, Enduro i MotoGP šampionatu.

“Još uvek smo ovde, motori rade, LED svetla su i dalje uključena, a mi punimo rezervoare i punimo baterije što brže možemo. Napravili smo greške, izvukli pouke, i sada želimo da dokažemo da KTM ostaje veran onome što ljudi najviše cene kod njega. Kroz kampanju ORANGE BLOOD želimo da budemo još bliži našim kupcima – njihova očekivanja i povratne informacije su nam neprocenjivo vredne za dalji razvoj. Orange Bleeders su KTM entuzijasti koji nas podržavaju svojim znanjem i ljubavlju prema našim motociklima, i u dobrim i u teškim vremenima. Kao što kaže naša nova reklama: ‘Strast nikada ne bankrotira’,” rekao je izvršni direktor KTM AG, Gotfrid Nojmajster.

Izvor: Delta Auto grupa